Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-20, 22:58   #81
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7305
Standard

Intressanta lopp ändå. Finns väl en risk för låg utdelning men känns ändå spelvärt med några sårbara favoriter.
1: Seedorf ingen spik för mig, strulig häst i lopp med stor omstartsrisk. Känns dock ruskigt öppet bakom. Varför inte Melker?
2: Om 3 eller 4 tar spets så tror jag den vinner som gör det. Men är väl risk att 2 körs där. Spelvärde på många, inte minst bakspåren.
3: Magkänslan säger Veijo och kan bli spik. 7 med Örjan är intressant vid gardering liksom Usain Swing med den bättre av kuskarna.
4: 10,11,12 som många skrivit räcker nog långt. Men frågan är om 12 är huvudet högre.
5: Har en känsla av att 4 bara är bäst. Erik emot, har ju varit helt under isen det senaste. Vid gardering måste jag ha med 8.
6: Synd att 12 blev struken, kändes överspelad. Låser nog på 7,8 som tyvärr även Sjödén har fångat upp. Tokskrällen är 11 med Takter.
7: Känns lurigt och svårt att analysera. MAgic Tonight min förstahäst, såg fin ut senast. Mosaique Face bästa hästen men har känts lite seg i år? Food Money kan få loppet. Och Volstead bör väl vara taggad nu.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat