Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-21, 14:33   #143
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39621
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Nu förstår jag inte vilka andra slumpmässiga saker du tolkar in i resonemanget:
Jag uppfattade det som att du inte hittade några andra hästar med startnummer 7 att spika i V5-omgången. Jag ville därför rikta ditt sökljus mot ett intressant och plausibelt alternativ. Jag uppmärksammade först därefter procenten på hästen och förstod att du troligen avspisat denna då den ej låg i topp på procentlistan och därmed var ett alldeles för vågat spelobjekt. Övriga saker du frågar eller resonerar om har du läst in i sammanhanget själv.

PS. När jag skrev "öppna programmet..." så skulle du inte ta det bokstavligen. Jag kunde istället ha skrivit: "Hörru, kolla fjärdä loppä på vefemman i pulverstan ida!" eller "Haver herren tillägnat det näst sista loppet i femloppsstreckspelet på V75-banan idag någon vidare tankemöda?"
Jag vet inte vad du tolkar in för slumpmässiga saker i olika inlägg. Om du följer med i det som skrivs så kanske du hänger med bättre. Vad är det som du har svårt att förstå i nedanstående?

Mitt inlägg:

Jag ska slänga in en V5:a idag och lutar åt att spika Ceasar Sisu. Spikar inte gärna Jorma och dessutom sjundespår bakom vingen, men jag tror att det är den mest kapabla hästen i loppet och att den kan krossa de här utvändigt. Han får dock inte bli hängades.

Grants inlägg:

Det finns nog bättre sjuor som går att ha i åtanke. Men det går ju att ha hängslor och livrem. Den gamla hederliga garderingen glöms ofta bort å Sharps.
Nimbus tex är tveksam men går ju att ha med utan att spika.

Mitt svar på det:

Det tror jag inte. Jag hittar inga bättre sjuor inom V5 som spikar, dessutom är det knappast spåret som är anledningen att singelstrecka.

Senast redigerad av Shooter den 2016-05-21 klockan 14:37.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat