Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-21, 15:00   #152
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5136
Standard

Jösses, vilken debatteknik. Hä' int' lätt å förklar'... Jag föreslog en i mitt tycke spelvärdemässigt bättre sjua att spika; en som avviker från kollektivet och har mycket bättre förutsättningar till avsevärt lägre procent. Du börjar blanda in en massa andra saker. Sen frågar du vad som var svårt att förstå i ett par helt andra inlägg? Ridå.

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag vet inte vad du tolkar in för slumpmässiga saker i olika inlägg. Om du följer med i det som skrivs så kanske du hänger med bättre. Vad är det som du har svårt att förstå i nedanstående?

Mitt inlägg:

Jag ska slänga in en V5:a idag och lutar åt att spika Ceasar Sisu. Spikar inte gärna Jorma och dessutom sjundespår bakom vingen, men jag tror att det är den mest kapabla hästen i loppet och att den kan krossa de här utvändigt. Han får dock inte bli hängades.

Grants inlägg:

Det finns nog bättre sjuor som går att ha i åtanke. Men det går ju att ha hängslor och livrem. Den gamla hederliga garderingen glöms ofta bort å Sharps.
Nimbus tex är tveksam men går ju att ha med utan att spika.

Mitt svar på det:

Det tror jag inte. Jag hittar inga bättre sjuor inom V5 som spikar, dessutom är det knappast spåret som är anledningen att singelstrecka.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat