Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-21, 15:13   #154
mocka

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Hela omgången känns iskall för min del.

Jag vet inte. Jag ska bara lira en liten bong.
Magic Tonight, Tellmeastory är tänkbara på intrycken senast. Kanske 10 Cavat On Track, som riktigt tufft ställningstagande?

Jag ska ha 3 spikar och mina skrällar ska vara med. Små förhoppningar idag.
Det är kul att delta.

Du är en av dem som bryr sig om andras system, Grant. För många av oss andra kvittar det fullständigt hur folk lämnar in.

Att utbyta idéer är intressant. Droppa en klaring eller ett långskott med motivering till varför. Det funkar ibland och andra gånger inte. Förhoppningen finns sedan att någon blir hjälpt av tugget och får med sig ett vinstgivande extrastreck.

DD-tjugan idag:

5,10,14,15 mot 2.

10 Q.V.V. har blivit en följehäst för mig. Tufft motstånd, men givet chansstreck för mig.
Nog såg 2 Magic Tonight fin ut i avslutningen senast?

Motdrag?
Väl rutet! Lämnar alltid in det jag postar här precis exakt som det ser ut. Och alltid när det gäller V75 och V86 via ATG-ombud av gammal tradition. En ritual jag har. Men vem fasen förutom jag själv och Grant, uppenbarligen, bryr sig om mitt system och hur det går i slutändan. Det man är ute efter här är ju infon man kan få innan man lämnar in.

Kan tycka att det är lite underhållande att läsa dina inlägg Grant. Inte för att du någonsin bidrar med någon info som kan vara till hjälp för oss spelare när vi ska komponera ihop våra system utan för att din svenska ofta är helt offside.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat