Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-28, 09:39   #170
Cleon_9

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2737
Standard

Halvvägs på tågresan med slutdestination Solvalla. Finns det något bättre än att grotta ner sig och analysera lördagens V75 under Elitloppshelgen? Man är fortfarande pigg i skallen och har både gott om förhoppningar och pengar. Tankarna pendlar just nu mellan "idag blir jag ensam vinnare på V75" till " helvete vilken svår omgång det är "

En sak är jag säker på och det är att jag inte spikar fransosen i Harpers. Jag har lovat mig själv att aldrig mer göra det efter det att jag bytte ut Max Flukt mot Jardy och missade sju rätt på det 2005.

Vi som läser här på Sharps måste ju strecka Usain Henna. Det är vi skyldiga Oskar som gett oss mycket bra information här.

I övrigt:
- trist med strykningarna i V75-1
- Goop kan få en bra lördag. Men jag fäller gärna NTNS och spelar honom som vinnare i loppet innan istället
- V75-6 är ju rena analysorgien. Utdragen körning för att avslutas med att Bartender In blåser runt fältet ute vid korvkiosken?

Nej dags för andra halvlek i att studera loppen.

Lycka till med spelbesluten idag! Och kids, ta det lugnt med spritintaget, det är en lång travhelg som ligger framför oss
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat