Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit
Snälla, du är grym på att provocera med din spelade ignorans - men detta är en V75-tråd som håller på att spåra ur totalt. Det luktar melodiös hårdrock, innebandy, "måste ha sista ordet" och havererad folkskoleexamen snarare än punk, travsport, ödmjukhet och universitet för tillfället.
Ska vi bringa tråden åter till ämnet? Jag tycker det är synd att Veijo låter lite mer blygsam rörande Roses Glory än jag hade hoppats. Det gör att det är tveksamt på de tre mest spelade. Ska man leta vidare? Jansson? Takter?
|
Du borde kanske skriva till LeBanner istället som är den som skriver en massa bullshit här. Jag skrev om hästarna, vilket inte passade korkskallen. Slutar han med sina fjanterier så fortsätter jag att skriva om sporten och spelet, inklusive det jag lirar. Ingen nolla bestämmer nämligen vad jag skriver om mina spel.
Ang. V75-1 så tycks alla vara överens om att tre streck räcker. Jag tar även med Heaven's Door även om det kan vara för tidigt med avsaknad av lopp. Har man ett annat upplägg så kan det vara värt att helgardera.