Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-28, 20:50   #423
Manprinsen

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fick skit för att man var på Svanberg förut. Faktum kvarstår. Kommer inte rätt på honom allt för ofta och tycker inte han är någon skicklig kusk. (Neeej jag är inte bättre men sysslar inte med samma sport som honom.)

För övrigt en dag i tiltarnas spår. Fick 8st femmor. Missar v5an på Bravo Navaronne som jag dessvärre har på tre hästar på v7an. Spelade 9-14 dubbeln.

Kom fel på allting! Till och med tidiga "lunch" loppen. Allt blev fel. Gick in tung i v4-1 och 2. Där bajsade allt ner sig. Avstod från spel i v4-3 och 4. Där satt allt tvärtom. Så jävla surt. Så jävla surt!!!!!

Bara att ta nya tag? Mhh kanske. Men extra surt när polaren vann så mkt idag och jag kamma noll. Och då hade vi samma idéer.

Iskallare än ett kylskåp är man just nu!! Backa 5 tusen. Ba att ta några kalla och grubbla.

Här har ni en efterhandare ni kan gotta er med! En förlust efterhandare!
Det är ingen måtta på rövslickeriet när Oskar skriver här, så jag kan tycka att det är rätt uppfriskande när någon vågar ha en annan åsikt.

Dock håller jag inte riktigt med dig i din kritik mot honom. Som kusk tycker jag han är rätt begåvad jämfört med många andra tränare som väljer att köra själv. Loppet idag gjorde han helt rätt, men tyvärr blev det som Goop varnade för i Björnkollen igår. Med en massa klappträn från Norge och Finland på start som inte har koll på svenska hästar och kuskar så fick han svar av en chanslös lus som förmodligen inte har kommit i mål än.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat