Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-29, 10:16   #27
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av herrgrek Visa inlägg
Nä ni grabbar, imorgon jagar vi miljonerna :-) Fin profit idag på vinnarspelen som ska återinvesteras!

Spikar Tekno Jerken i Elitkampen, vann snyggt senast med norsken oryckt, när äldre norksa herrar med sådan form kommer på besök gäller det att se upp.

Sen blir det spik på Royal Fighter i försöket, tror på SOS. Som jag läser loppet så sitter Örjan andra ytter med garanterad topp 3 med Nuncio. Sen tror jag knappast han kör skiten ur hästen för att vinna utan snarare nöjd 2a eller 3a, hästen går ju ändå från alla positioner i finalen...

Sen blir det till att gardera upp men sugen på att spika Falcon Dragon också men trist i avd6 där pengarna ska fördelas... får sova på saken!

btw för er som tror på Nuncio eller Timoko så verkar Racebets köra nån galen kampanj med 25/12 ggr pengarna, dock bara för nya kunder. Lirat där ett tag och hittils bara blivit delvis limiterar trots en ganska rejäl profit och ett par 5 siffriga utttag...

imorgon köööör vi!!
Dom är snabba utanför royal fighter och kollar man i arkivet så har fightern blivit överflygad från spår långt in på vingen förr, dessutom galopperat från spår 1 på jägers. Jag sätter en slant på att Sugarlight flyger till spets då han tydligen ska maxas från start med goggles
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat