Ämne: MLB 9/7
Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-09, 15:21   #3
EdgaarGore
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Cards moral och självförtroende lär ju vara i botten efter den serien mot Colorado. Houston däremot, 3 i rad(mot Pittsburgh) och lär vara goare stämning i deras klubbhus

LA Angels får mycket kärlek idag, runt 75%. Blev svepta av CWS och alla räknar med att de ska komma ut och slå ett Oakland som blev svepta av NYY. Piniero på kullen som har hittat en grym form, 4 av de 5 senaste starterna har varit 1 ER eller minder. Dock så har 4 av 5 senaste varit hemma, borta är han 3-4 6.80 ERA. Han pitchade complete game mot Oakland tidigare denna säsongen, 9 IP 4 H 0 ER(hemma).
Oakland borta är ingen lätt match och jag tror de kommer vara "på tårna" från start idag då Piniero ägde dem så hårt senast. Mazzaro har också imponerat på slutet.
Om jag spelar Oakland är det mestadels ett spel emot public här....

Detroit är lika stor pub favorit som Boston idag, skillnaden är att jag tycker denna matchupen är mycket jämnare och förstår inte varför. Minnesota ser ut som en levande dog.

Heta Cincinnati mot kalla Phillies fortsatt utan Polanco och Utley måste jag testa. Dags att hitta tillbaka till formen du hade i inledningen av säsongen Leake! Luktar lite illa om denna linan dock, pub på Cinci men oddset stiger.

Philip Hughes har kommit ner på jorden och idag möter han Cliff Lee. Pub såklart på Yankees som dog. över?
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat