Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-03, 08:14   #15
mollekyl
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 14
Sharp$: 450
Standard

Kul med aktivitet i tråden MEN det skulle vara kul om ni kunde släppa den enformiga diskussionen ang. flatbets vara eller icke vara. Den diskussionen innehåller allt för många avancerade termer för att en nybörjare som jag ska kunna ta del av den känner jag.

Jag vill inte verka kaxig eller så nu, men jag vill väldigt gärna att tråden hålls till diskussioner & tips som hjälper mig och andra som är nybörjare.

Självklart är jag glad för alla tips en nybörjare kan få.

Kan säga att min bankrulle är hela 1000kr ( ) och jag kör rörliga bet-storlekar mellan 1-3%.
Och än så länge ryggar jag bara spel. Siterna jag rygger från är dom jag nämnde i topic. Självklart ryggar jag inte blint. Jag läser igenom en rek och sen gör jag lite egen forskning gällande statistik o.s.v. på den matchen.

Och hästar som någon nämnde är inte alternativ. Jag spelar nästan uteslutande på europeisk fotboll.

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
TS har en stor fördel av att vara ny som spelare och därmed har h*n tillgång till olimmade konton ett tag framöver och då blir det lite enklare att rygga. Har man tillgång till Betsson, Unibet, Marathonbet och Bet365 mfl så är det bara att börja följa några valfria sheets med 110%+ i ROI. De återkommande bjudningarna på dessa bookies gör det lätt att vinna, att däremot hålla en sådan avkastning endast med hjälp av pinnen (dåligt utbud och blixtsnabba oddsförändringar) är nästan omöjligt.
Jag är säkert bara dum men jag fattar faktiskt inte hur man bläddrar bland sheets här på sharps.se's spreadsheet-sida. Vart gör man det?

Senast redigerad av mollekyl den 2016-06-03 klockan 08:35.
mollekyl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat