Det har iofs inget med V75 att göra, men travet i Boden var HELT JÄVLA FANTASTISKT.
Två 11 tider, en 12 tid, två 13 tider.
VAKNA FÖR H-E !!!
Citat:
Ursprungligen postat av Starman
Olle:
I inledningen håller jag med dig! Vilket skämt travet var i Boden!!! ATG:s största bottennapp! Under 15Mille. Det var väntat från min sida som jag skrev tidigt! det var därför jag avstod spel. Tycker du är lite jobbig när du inte skriver ut loppen som V75-1,V75-2 osv.......  Klass2(V75-5): Jag håller helt med dig på att det finns en kalas spik i klass 2 man kanske rent av kan snacka klassblandning?  . Klass1(V75-1): Här håller jag inte med dig ! Kommer spika BG med Sir Corneliani. Man måste tänka på att det är voltstart!!!!!! och till bara 7% så är detta omgångens fynd spik! Bronsdivisionen(V75-7): Har har ju redan alla kastat bort sina streck och har inga streck kvar och tvingas spika! Det är ett as svårt lopp! så en helgardering är inte helt fel!. Ger dussutom bra betalt! Silverdivisionen (V75-2):Hmm.... du skriver innan spårlottningen nu fattar jag = sry! Jag kommer ju spika den hästen som du tyckte har bäst kapcitet som nu fått ett bra spår dvs Archangel Am spår 3 med Erik Adielsson. Just nu bara 9%....Gulddivisionen(V75-3): Håller med dig om att det är jävla dåligt klass på loppet! Det är därför jag kanske kommer hel gardera detta loppet!. Stoloppet(V75-4): Angel Rain är struken så du får tänka om i hela omgången då!  Personligen tror jag BG sitter på leken med Caresse! Favorit ja visst men BG spår 6 på volt = mycket talar för ledningen så hur skall de andra slå BG då?. Ina Scots Ära(V75-6): Här kommer ju omgången mest stensäkra lås 2 Poet Broline och 5 Readly Express och precis som du sa. Om man inte tror på Nurmos så är det bara att spika Poet Broline som kommer leda runt om!
Och till Er som bara håller på och klagar på andra medlemmars inlägg här inne i Forumet vill jag bara jag säga: Lägg av med det! Skriv något vettigt själv istället och sluta skriv skit om andra medlemmar i forumet. Det är okej att skriva skit om en kusk styrning ju då direkt efter loppet när man är förbannad! Är man inte förbannad när man förlorat så är man ingen Vinnare då är man bara en lagom Svensson som sitter tyst i soffan...
Glömde skriva att Jag tycker Du är bra Olle! fortsätt på samma sätt så kommer jag också göra det
|