Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-04, 11:53   #69
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

Spiken

Kalle Kalas vilket namn? haha! gick en 11 tid senast det räcker och blir över i sammanhanget. En gång är ingen gång och på bolaget garderar jag men kör utgång, på de mindre spikar jag. Hästen har ju alltid visat fin kapacitet och i spets är det hästen att slå.

Dragen:

British Steel där Marcus har aviserat form i stallet en tid, hästen är mycket s-snabb och tar kanske ledningen om inte sjunnesson är vaken... Rolig "ide!" till 7%.

On Hold gillas och jag förstår inte varför gamlingen Spring Erom blir mega lampa, ju äldre de blir ju mer gillar de kortare distanser, Givetvis kan han vinna men han är för stor favorit i min bok. On Hold gick 1.11 sista 1000 senast och behövde loppet i kroppen, vässad inför detta och känns rolig emot. Jag spikar till 11%

Pandora Face står fint inne i loppet och känns lite spelad. 12% "ide!"

Poet Broline vann kungapokalen senast från spets, mycket s-snabb och tar spets igen, obesegrad därifrån och mycket tidig. Spikar på ena bolaget.

Bedövaren:

Grappa Boe som visade knallform i början av april, lite segare senast är klart ett frågetecken och han är streckad därefter på 0%. Han är dock travsäker och har fin fart när allt fungerar, man skall prova att ändra från öppet huvudlag till norskt vissa hästar tänder till ordentligt på det. (Eriksson har inte provat det i träningen) Lyx-streck
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat