Citat:
Ursprungligen postat av Lobo
Angående Super Photogenic tycker jag mest Niclas Benzon har störst skuld i det hela. fem senaste på sprint och skor bak. Dessutom såg Super Photogenic dunderfin ut och borde ha varit en kanonrygg. Resultatet för Benzon blev också en staplande häst i mål som rullade över i galopp i ren trötthet. 
|
Ja alla som känner till Super P vet att det är en strulpelle och att galopprisken ökar dramatiskt om den inte far löpa pa utan ryggar. Den ska helst ga i jämnt hart tempo ocksa sa det är en lättkörd häst pa det viset att det inte är sa manga taktikval som är aktuella. Benzon lite daligt paläst (lite Takterkänsla över hans körstil) och Dalborg gjorde egentligen inget fel. Surt som tusan hursomhelst!
Citat:
Ursprungligen postat av putte64
Nej, det är ju helgardering som gäller.
Men sätter man Melker, Claymore och Viktor har man inga problem med kostnaden.
Inte ens om man som jag garderat Melker, som aldrig hade tagit 20 på felfri Canal Skater.
|
Da hade jag inte missat nagot alltsa. Ofta hittar man nagot när i efterhand tittar efter hur en megaskräll klarade att vinna men här talade precis allt man kunde läsa sig till emot. Jag är nästan överraskad över att den klarade sig upp till 1%. Maste varit nagra med inside som streckat.