Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-10, 23:19   #39
Bonbon

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Du får tycka precis vad fan du vill och ta dig rätten att göra det med.

Bara din dryga framtoning när du skriver att du ser fram emot bongen innan spelstopp i samma omfattning som Olles mässande om att travet ovan Åby borde läggas ner varenda jävla inlägg, som jag mer än gärna skulle slippa.

Så länge du själv inte presenterar spelbongar, annat än plojspel för en krona så kan du bara lägga ner.
När jag läser ditt inlägg får jag intrycket av att det är okey att tycka vad man vill men inte att skriva om vad man tycker?
Det finns många läsvärda och informativa inlägg om sport och spel här på Sharps men ska man vara krass är väl majoriteten nonsensilägg och gnäll på kuskinsatser, domarinsatser osv. Det gäller alla forum, inte bara här.

Själv bläddrar jag förbi de inlägg jag inte tycker är läsvärda (det ska visst tom finnas en funktion på denna sida att blockera skribenter man inte gillar…)
I min värld gillar man läget och läser det man vill läsa. Blockerar de man inte vill läsa eller ger fan i att läsa överhuvudtaget. Att lägga enrgi på sånt man inte gillar ger ju ingenting mer än att man tappar fokus på det som är viktigt….. Men det är jag det, du får ju givetvis tycka som du vill OCH tom skriva om det även framledes
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat