Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-11, 20:20   #122
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Nån som hört nåt om hur Valentino strix har rest? Vid sunda vätskor är han för bra för det här gänget
Det är ett voltstartslopp. Den här individen har hoppat typ var tredje start bara i auto. Och galopprisken är normalt kraftigt förhöjd för hästar som startar i volt. Vansinne att göra en häst till så stor favorit. Jag lägger inte en krona på den. Ajlexes spårar hela vägen.

Sticker ut och plockar bort favoriterna i de sista två avdelningarna också. För mig var det tveksamt att ens bjuda in den till Elitloppet. Att den nu ska vara klar favorit från sämsta spåret mot närapå yttersta elien trots att han aldrig levererat i Sverige är otroligt konstigt. Scalets har en ganska dyster galoppstatistik och det står inte någon hög chans på spets i programmet när jag läser på lite bättre. Kuskpluset lär väl göra sitt men att den ska vara klar favorit? Näeee. Tror på bästa utdelningen på länge i årets Östersundsomgång.

Lycka till alla!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat