Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-15, 09:20   #4227
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Frankrike-Albanien: 2,3,4,FEM - 0 (Tror som tidigare skribent, lossnar för Frankrike idag.

Rumänien-Schweiz: 0,(1),2,TRE - 0,(1),2,TRE ( Krysset ligger nog nära till hands, båda lagen kan vara nöjda med det. Då står Schweiz på 4 p inför sista rundan, Rumänien på 1 p men har Albanien kvar vilket innebär en god chans att hämta på 4 p & således ta sej vidare som 2a lr 3a ). Tror egentligen på tajt, men visst, ett tidigt mål kan öppna upp.

Ryssland-Slovakien: 0,(1),2,TRE,FYRA - 0,(1),2,TRE ( Även här luktar det kryss. Ryssland har Wales kvar i sista omg där man bör ha bra chans, tror de är helnöjda med ett oavgjort resultat här. För Slovakiens del måste man nog nästan vinna här då man har England kvar i sista, men jag tror ett lågt spelande Ryssland kan lösa kryss, jag var inte imponerad av Slovakien i premiären)

Detta ger 1280 rader, men då har vi många icke så troliga tecken med. Skulle vilja reducera ner det på ngt sätt isf. Kanske enligt nedan.

Tecken inom () som är troliga, minst 1 ska gå in. Tecken med BOKSTÄVER max 1 får gå in. Sitter inte med ngt program tillgängligt men borde väl reducera ner så man kan spela 2-kronors kanske.

Det var mina tankar.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat