Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-15, 17:59   #18
Champinj0nen

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

avd1. 15 Linus wibb ensam på spring förstahäst o spikbud. Ser mest värde i 8 Kabal som Anders kan köra rakt fram med o luckan bör komma tillslut. Intressanta på strecken är också 3 Dream vision, 5 Dual ignitors och 14 Light brodde. Favoriten 13 Star di poggio tkr jag presterar väldigt upp o ner o kan tänka mig att chansa bort.

avd2. Jag ser 1 Jetta Palema som spikbud trots att jag ser spelvärde i 8 Elma lane, dem två är starkt även om det kan smälla till här.

avd3. 1 Calypso am spikbud, spets o slut lr galopp? 4 Lady luck och 7 Countdown fougett skrällbud o spelvärda då 1 kan göra bort sig o 8an mkt spelad från svårt läge.

avd4. 1,5,8,10 bra chans tillsammans o alla värda att strecka tkr jag.

avd5. 2 Sahara one förstahäst men överspelad, 5 trecciadoro rex andrahäst men överspelad tkr jag där också. 1 H.s no fooling, 6 Mellby duke och 11 temple of Dreams mycket intressanta. Flera tänkbara.

avd6. 6 Venkatesh förstahäst men spelvärdet ligger hos 9 Västerbo loveboat. Snabb inledning med många startsnabba?

avd7. Körning om spets mellan 1,6,7? Bra inne o bäst av dem tror jag 7 Super photogenic är, förstahäst fast osäkert. 2 Owen face står på tur o 8 Tonicetobetrue kan få loppet. Castor boko är så mkt streckad att man kan ta bort honom.

avd8. 1 Tallasio bra spetsläge o förstahäst, lär inte få sitta ifred när Untersteiner har två bra hästar med. Legend brodde mest intressant på strecken av dem men båda värda. 12 Top yllit tänkbar vid pace likaså 6 Västerbo exact om barfota.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat