Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-17, 21:16   #52
drakdead

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nej Uffe. Svårt att tänka mig att du ska få se något system av mig här på sajten. Jag har absolut helt slutat med att lämna tips här. Har SYNDAT tre gånger under våren - när jag inte kunde låta bli - Det var Kalcium (Angelica Holm) Art Nökkve (håkan Skoglund) och Latino (Per-Arne Lindström) Alla tre vann och som du vet lämnar jag redogörelse varför dom ska vinna, långa motiveringar. Detta för att någon ska känna sig säker om jag ska ryggas eller inte.

Tycker att sajten sköts väldigt illa. det som hände mig 16 aug har jag mycket svårt att smälta och även försökt få respons för anledningen, men inte fått ett pip till svar. Som du minns så kvaddades Travpunkten med ca tusen inlägg om samma saker och det verkar inte bli bättre här på Sharps. Massor av duktiga skribenter har nu slutat skriva här och jag ska nöja mig med att vara med i den allmänna debatten om man så säger och bevaka travets framtid.
Annars mår jag bra, hade nyligen en hjärtinfarkt som klarades av till full belåtenhet och spelet flyter till belåtenhet. Senaste av dignitet var en V4 på hagmyren till nästan 7 lakan. Nu ser jag fram emot HOTING travet i början oå juli. Folkfest med LOKET (!) Keep smiling/SO
Lycka till! Läser dina inlägg med stort intresse,synd att du trappar ner.Vet inte vad som hände 16 Aug. en önskar dej god hälsa och lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat