Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-20, 17:17   #11
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Det straffar sig ju alltid att ge avslag på någon då de vinner plättlätt efter det, men jag tycker inte Kenneth är den bäste att få fart på hästarna bakom bilen.

Enda gången med framspår bakom bilen som han kört hästen blev det galopp och den har väl i stort sett aldrig galopperat.

Jag tror dessutom det blir svårt att ta sig förbi Harry Haythrow sida vid sida som den öppnade senast, men det är kanske mer osäkert om den körs i spets.
Bergharn tar väl en flygande med Global Money och i stort sett alla med framspår öppnar bra.

Formen Magic Tonight visade i elitloppsförsöket var ju inget vidare heller då det inte hände nånting när Erik försökte hänga på resten av fältet.

Näe, är Magic Tonight favorit på lördag är ingen gladare än jag (sådär, nu vinner han lätt)
Bra & klokt skrivet. Tycker dock spelvärdet är / blir ganska bra på Magic med just Kenneth nu. Om loppet dessutom blir jämnstreckat, är det aldrig fel att spika i sådana lopp. Med tanke på att den suttit fast & fått snälla lopp , gör att det blir full sula mot spets. Därifrån ska den slås ! Hästen är all-round och behöver ej spets för att vinna , även om det vore bäst så

Senast redigerad av spalato den 2016-06-20 klockan 17:21.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat