Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-22, 09:49   #4271
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Klurigt när det är sista omg. Portugal tror jag väl är den säkraste vinnaren, Belgien oxå förmodligen. Övriga två matcher svårlösta.

Skulle kunna tänka mej att nolla Ungern, de är redan vidare & tror inte de bryr sej så mkt om de kommer 1a lr 2a i gruppen, de är så nöjda med sitt avancemang oavsett.

Sverige - Belgien, man vill ju hoppas, tyckte Sverige var bra mot Italien sist men nu möter man ett ännu bättre lag...Hur Sverige ska klara av Belgiens ständiga instick i straffområdet blir en nät att knäcka för sveriges mittbackar...Jag tror Sverige kommer spela defensivt första halvlek för att försöka hålla nollan & sedan "ösa" på mer i andra.

Vad kommer Italien starta med för lag...?? Man roterade redan senast & såg måttligt intresserade ut matchen igenom.

Island - Österrike, knapp fördel bortalaget som dock inte kommit upp i nivå hittills även om man höjde sej senast mot Portugal. Måste ju vinna här, kanske öppen matchbild, lr så parkerar Island bussen.

Mitt förslag ngt liknande

Sverige-Belgien:0,1 - 0,1,2 (skiter sej om Belgien gör ett tidigt mål, då kommer matchbilden öppnas upp)

Island-Österrike: 0,1 - 1,2,3

Italien-Irland: 0,1,2 - 0,1,2 (kanske för många tecken, men svårt hitta ngn vettig matchbild i denna match)

Ungern-Portugal: 0 -1,2,3

972 rader

One: Löser du inlämning idag så vi vet i tid ?

Följande behöver fylla på: AE, AAC, MV.
Ja jag fixar inlämningen idag

Jag tycker du verkar bra på det med strecken idag. Din parentes på Sverigematchen tycker jag är klockren o det är precis så jag tror att det kommer bli. Ett stabbigt svenskt försvar mot Belgien ska inte kunna hålla tätt. Jag är beredd att gå lite "crazy" i den matchen o spela 1,2,3-1,2,3.

Har mycket svårt att se Island släppa in 3... snarare så att jag skulle vilja spela 0,1,2 på båda lagen i den matchen.

O visst måste det väl lossna för Portugal ikväll? Frågan är hur vassa Ungern är i omställningsspelet, för ikväll måste ju Portugal ösa på framåt. Känns som det kanske kan va farligt att lämna nollan på ungrarna ensam.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat