Visa ett inlägg
Gammal 2016-06-22, 09:55   #4272
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av one Visa inlägg
Ja jag fixar inlämningen idag

Jag tycker du verkar bra på det med strecken idag. Din parentes på Sverigematchen tycker jag är klockren o det är precis så jag tror att det kommer bli. Ett stabbigt svenskt försvar mot Belgien ska inte kunna hålla tätt. Jag är beredd att gå lite "crazy" i den matchen o spela 1,2,3-1,2,3.

Har mycket svårt att se Island släppa in 3... snarare så att jag skulle vilja spela 0,1,2 på båda lagen i den matchen.

O visst måste det väl lossna för Portugal ikväll? Frågan är hur vassa Ungern är i omställningsspelet, för ikväll måste ju Portugal ösa på framåt. Känns som det kanske kan va farligt att lämna nollan på ungrarna ensam.
Måste Portugal verkligen ösa på ? Jag tycker Portugal är det lag som haft mest "otur" i detta mästerskap, visst bollen ska in i mål osv. Men man har spelat riktigt fint, inte släppt till speciellt mkt bakåt & ändå skapat rejält med chanser framåt. Man har så många rutinerade spelare att jag inte tror man stressar upp sej om det står 0-0 i halvtid, man kommer få sina lägen genom att rulla boll & låta Ungrarna jaga.

3 på Österrike inte så troligt, så visst kan köpa 0 ist, men var tvungen att hitta ngt "kul" streck

Sen på tal om troligt/crazy, 3 på Sverige...?? Haha, vi behöver inte plocka ner månen vid ev vinst Vi har trots allt inte haft ett enda skott på mål 180 min inräknat

Senast redigerad av robfri den 2016-06-22 klockan 09:58.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat