Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-02, 10:37   #44
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Ruskigt svårt idag tycker jag. Tankar hittills:
1: 3 klar förstahäst. Men för ojämn för att vara spik. Kanske utgång. Känns heltäckt med 1,5,8 som gardering.
2: Bör vara fördel de längst bak och för mig är Amaru första strecket. Men många roliga motbud och roligast är 3 och 8. Även 5,7 bör väl med. Sedan pratas det om barfota på Officer men det är väl knappast första gången??
3: Lutar åt utgång på Rhyme, kanske spik. Men känns som det kan skrälla här. 5,9,11 känns mest prisvärda.
4: Tror på körning där fram och är inne på att spika Örjan därför. Var tidigt inne på Faloria men känns tuffare nu.
5: Tycker inte 9 är ngn spik till över 50% från detta läge. Samtidigt borde det räcka långt om man täcker upp med 2,4,5 från bra lägen och med bästa kuskarna. 6 och 12 om man streckar vidare. Kanske även 7 som var bra senast och är ruggig ut.
6: Hopplöst lopp. Men 1-5 borde väl räcka långt, kanske kompletterat med 12 som ostreckad och 9 med Björn. Med annan kusk hade 1 kunnat vara en chansspik.
7: Också svårt. Men tror inget på favoriten. 4 är mitt första streck och kan bli spik i brist på annat. 1,3,5 känns hetast bakom.

Mkt Erik i ovan tankar och det stör mig lite då han svikit mig så mkt på slutet, senast förra veckan.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat