Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-09, 14:27   #23
Solo

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är nog närmare i tiden än så. Det ser Jokersystemets marknadsandel till.

Om man ser till vad 90% av användarna behöver/klarar av så är nog de flesta program avancerade i överkant. Om man skalade av det mesta så skulle man nog kunna öka driftsäkerheten ganska rejält. Men en sådan lågprisprodukt vill man naturligtvis inte sälja.

Ett till störande moment för mig personligen är att det är en relativt dyr månadskostnad för att ha det webbaserat där driftsäkerheten är sämre. Jag kan helt enkelt inte acceptera det.

Känslan är att innan allt är sagt och gjort så får man köra med hem-pulat eftersom Solo's bild av framtiden nästen helt säkert är helt korrekt.

Men det kommer aldrig att duga åt mig.
Ni är öppenbarligen flera bara här som känner så vilket inte ska underskattas. Min känsla är annars att störningar, problem i mångt och mycket varit kopplat till fel och oannonserade förändringar i ATG:s tjänst samt till buggar i samband med nyutveckling i programmen.

Får inte jokeranvändare tips, loppkommentarer, mm i sin månadskostnad? Tycker mig se en strategi där ST:s företag nästlas allt mer samman. Gissar att joker och ex spelvärde, ögat kan komma att integreras framöver.
Solo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat