Ämne: v64 Örebro
Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-14, 15:27   #7
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Va säger veijo om sina, någon som har koll?

Från ATG:

Veijo Heiskanen inför kvällen:
– 1 Västerboflashlight (V64–2) är en trevlig och fin travare som tränat väldigt bra. Jag räknar med en bra insats, men det är självklart svårt att sätta in henne i det här sällskapet. Jag gillar henne och det blir barfota runt om samt jänkarvagn. Jag kommer försöka ladda det som går från början och hon ska räknas.
– 7 Lubeck (V64–4) blir bara bättre och bättre. Allt verkar väl efter senast. Jag förväntar mig en bra prestation igen och löser det sig kan han utmana favoriterna. Han har gått låga 1.13 och de andra springer absolut inte ifrån honom. Han går som senast och jag ser detta som min bästa chans i omgången.
– 7 Sentence Ås (V64–5) är en liten märr som är snabb i benen och har ett fint trav. Hon är nog inte så tokig, men det kanske blir svårt mot hingstarna den här gången. Hon ska dock passas framöver. Det blir barfota runt om och jänkarvagn.
– 1 Raspberrysky (V64–6) är bättre än raden, men inte så snabb från start och det är tveksamt var vi hamnar. Barfota igen och hon är en av de som kan vinna. Distansen passar bra och med en perfekt löpning är hon med i segerstriden.

Senast redigerad av alle den 2016-07-14 klockan 17:18.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat