Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl
Med tanke på hur öppningen blev och hur loppet borde körts så hade väl Order to fly 25% för mycket oavsett med tanke på att han skulle fastna invändigt vilket han oxå gjorde...
Jag har inte läst en rad om M.T James, det behövdes inte för att förstå att det var en väldigt överspelad favorit.
|
Nja, läser man loppet vet man att lucka kommer tidigt för order to fly, att den då skulle få överta behöver man inte vara raketforskare för att förstå. Nu hängs Troel ut, men alla kuskar i detta lopp hade gjort samma sak.
För att bemöta din andra del har jag svårt att svara för. Får inte citera bet.tjänster, men kan kopiera Travnet som är gratis iaf & därav inte förbjudet att kopiera in.
För 6 M.T.James spurtade bra senast på Örebro, med skor runt om, och kan dessutom vara loppets ledare här. Läge för Åke Lindblom att testa i front denna gång sett till att motståndet är enklare än normalt, fråntaget Order To Fly, och i spets har femåringen bara förlorat en gång. Det lutar dessutom åt barfota runt om denna gång vilket gör hingsten klart intressant och på det fina spelvärdet väljer jag att spika. Kör bara kör Åke!!!