Ämne: v64 Örebro
Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-14, 19:45   #32
Speedyearl

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nja, läser man loppet vet man att lucka kommer tidigt för order to fly, att den då skulle få överta behöver man inte vara raketforskare för att förstå. Nu hängs Troel ut, men alla kuskar i detta lopp hade gjort samma sak.

För att bemöta din andra del har jag svårt att svara för. Får inte citera bet.tjänster, men kan kopiera Travnet som är gratis iaf & därav inte förbjudet att kopiera in.

För 6 M.T.James spurtade bra senast på Örebro, med skor runt om, och kan dessutom vara loppets ledare här. Läge för Åke Lindblom att testa i front denna gång sett till att motståndet är enklare än normalt, fråntaget Order To Fly, och i spets har femåringen bara förlorat en gång. Det lutar dessutom åt barfota runt om denna gång vilket gör hingsten klart intressant och på det fina spelvärdet väljer jag att spika. Kör bara kör Åke!!!

Vad är det som säger att det skall komma en tidig lucka?

Jag har sett en god del travlopp och tydligare och fulare än sådär blir det inte!!

Om det nu var så fruktansvärt självklart så förstår jag inte varför Troels släppte ut honom om han ändå skulle få dödens?!

Jag ser inte att det står skrivet att MT skulle spetsa i starten utan snarare köra till för att överta..
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat