Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-25, 08:23   #23
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Om du vill kan jag erbjuda dig samma bonus som Cherry gjorde med exakt samma villkor och du går allin hela tiden. Jag kan till och med vara så schysst att erbjuda dig x1 som omsättningskrav på bonus+insättning och 200% gånger din insättning. Sätt in 1500kr och få 4500kr att spela för.

Du swishar mig 1500kr till mig och får sen enligt våra (och Cherrys) villkor placera spel för max 25% av kassan. Men det är ju inget du behöver bry dig om för du ska ju ändå bryta mot villkoren och gå allin hela tiden, eller hur? Du får göra det hur många gånger du vill utan att något "larm" går, men sen om du väl försöker göra ett uttag är du ju medveten om att det inte går eftersom att du har brutit mot villkoren och bonusen stryks. Men jag kan vara så schysst att jag i alla fall återbetalar endast din insättning.

Du kan få denna bonus hur många gånger du vill och om du vill så kan du swisha först efter att saldot är nollat.
Tack med håller mej till registrerade bolag som jag kan lita på Har fungerat bra hittills som extra tillskott så ser ingen anledning att spela privat hos ngn okänd.

Beträffande att utbetalning ej sker vet du heller inte, det är en spekulation. En bekant spelade på samma sätt som jag nämnt, lyckades dock inte få över insättning & bonus till BF så han begärde ett uttag från Cherry. Gick utan problem. Dock inga jättesummor, men ca 7k.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat