Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-25, 09:49   #153
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Klart som fan att Adrian blev besviken när han annars hade fått vinna ett storlopp till. Blir man inte det så har man ingen vinnarskalle. Örjan gjorde fel och är man att erkänna det, så det är inget att snacka om. Han tog inte vara på sin hästs bästa chanser.

"Det blev för tufft för henne med facit i hand. Jag borde ha lagt upp det annorlunda. De var besvikna på mig med all rätt, det var ett dåligt upplägg av mig helt enkelt, säger Örjan Kihlström."
Adrian är bedrövlig! Vinnarskalle ska man ha men det där lilla blöjbarnet beter sig som en travets brat!

Det är för i helvete en Stochampionatsfinal och skäller på Örjan och bölar ut i TV att Örjan borde ha släppt!!?

Tycker inte Örjan gjorde ett skit fel! Hästen vann försöket, misstänks ha toppform och får spets och möjlighet att hålla favoriten utanför! Klart som FAN han ska köra i spets! Pappa och son Kolgjini trodde sig ha kört loppet på förhand! Man räknade med andrahästen i spets och släpp till blöjan och jag tror att Hybris-familjen redan räknat in dubbelsegern! Det lät åtminstone så i alla förhandsintervjuer! Mer eller mindre mellan raderna!

Nääää! Lågt beteende och dom borde skämmas!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat