Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik
Jag orkar fan inte med ATG Live eller ännu värre Tv4:as produktion. Tack o lova att man numera kan välja banans kanal enbart.
En inte så liten del i det hela är väl ändå att detta sagts i affekt, tro fan att man får höra en del om man någon minut efter målgång sticker en mikrofon i trynet på de aktiva, vilket de älskar att göra !?
Kolgjinis har rätt i att Örjans spetssvar var ologiskt, även om han går för vinst och inte bästa möjliga måste ju ett släpp till någon som kör ifrån vara ett bra val. Att Örjan bekräftar detta gör det än mer sannolikt.
Själv är jag partisk, jag "gick på" snacket från Kolgjinis och trodde Pasithea var oslagbar, nu var hon riktigt bra men vann ändå inte. Hatten av för vinnaren, den tackade och tog emot och var i full spänst över mål.
|
Skitsnack!! Dom är professionella yrkesmän (och ett litet bortskämt crybabybarn) som skall kunna uppföra sig även om det är minuter efter målgång! Kan dom inte det ska dom avböja intervju eller be om att få återkomma. Blöjans intervju var heller inte direkt efter målgång! Han hade börjat klä av sig och borde haft tid att tänka till!
Nääää! Ballongen sprack! Deras hybris steg dom åt huvudet och sedan grinade dom som bortskämda barn när det inte blev som dom ville! PUNKT!