Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-25, 19:48   #1
Khiarshoor
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Rättvik Måndag


Nu mår jag riktigt tipp topp! Fyfan va härligt!

Nu tänker ni säkert, här kommer en saftig efterhandare som skall svida extra hårt för alla som har torskat?

HAHA nej verkligen inte.

Fan va man mår dåligt just nu. Är så besviken på mig själv så att jag finner inga ord. Spelade en ganska tung v4.

3x5x2xALLA. Spiklös således.

Inleder med att få med tian, snyggt tänker jag. Bästa starten!

I andra loppet tänker jag mig att de kommer en skräll, det luktade skräll långa vägar, så väljer lite hästar jag ser potential i. Tar bort lite favoriter men ser snabbt att jag har tagit 6-7 hästar. Så kortar ned det. Tar först bort tian då jag väljer bort kusken direkt.

Sedan kommer det roliga. Jag väljer bort 12an det allra sista jag gör. Försöker dels snåla med pengarna. Dels tänkte jag 12e spår...? Kan den verkligen vinna?

Men så tänkte jag även, vänta lite. Röcklinger har ganska god stallform just nu. Jimmy Dalman må inte vara någon stjärna, men det är inte de flesta av de andra kuskarna här heller? Ska vi ta med honom?

NÄÄÄÄ.. Bort åker denna jävla kusen i allra sista sekund med hjälp av TIPPPPPP EXXX!!! Pang sa det bara.

Nu mår man riktigt jävla bedrövligt.

Kvar hade jag haft Geir + Ulf i kallblodet kontra ALLA i sista.

Vilken potential på v4 bången, om det skräller i sista kommer man må som råttpiss på jobbet imon...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat