Oskarsson 12, jag är helt inne på din linje!
Jag spelade ej inför finalen, men jämförde lite odds på de olika bolagen bara för sakens skull. Det är ju en av anledningarna till varför jag tycker att jag borde få betalt , alltså en fjärdedel av oddset som jag spelade till. För inför finalen är oddsen satta på det sättet att Müller ger ett otroligt överodds om man vet förutsättningarna med assist.
Det oddset som ligger ute är ju även på på Bäste Målgörare i VM, inte guldskon.
Inte så kul, att se när de rättat, antagligen rättar på det sättet där det gagnar deras kassa(min teori).
Av de bolag där jag fått fram fakta så har Bwin, Expekt, Unibet och Betfair iaf betalt ut 1/4 av vinsten på de bästa målgörarna. Surt att jag lirade på Bet-at-home.com , men finns ju inte att de ska rätta på "eget sätt" tycker jag.
Apropå inte gå minus på ett vinnande spel:
En god vän till mig, som spelade Villa till 3,40 i odds efter några matcher, fick tillbaka 0,85 ggr pengarna på Bwin, men fick 1,00 av Unibet på ett i stort sett likadant spel.
Men det är ju en annan femma, man vet ju att om det är delad vinst så är det som i hästar "dött lopp". Kan vara så att man inte ska kunna hamna på ett odds under 1,00 som du är inne på , vet ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|