Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-27, 07:41   #1
boozty

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

V86 27/7 Östersund

En v86 jackpot som kanske faller bort lite pga alla V75 dagar på slutet, spelmässigt rätt iskall men trevlig sport när kallblodsderbyt ska avgöras.

V86-1 Jag tror 7 Källna orlando är bästa hästen och en av många tänkbara spikar ikväll men varnar dock för 2 Ippon futura som kan leda länge.

V86-2 Givet förstastreck 4 Aase men 77% känns lite tråkigt, på med hängslen och dubbla med 1 B.W. Gullis.

V86-4 11 Månprinsen A.M. möter väl ett halvljummet gäng, tråkigt singelstreck på nästan 84% men han ska väl bara vara bäst.

V86-5 Det ska bli kul att se 8 Bungle rain äntligen få möta lite tuft motstånd och spårlottningen underlättade ju inte men jag gillar denna och tycker trots läget att det är ännu en tänkbar spik.

V86-6 Min idé är 10 Kitspirit som med hyfsad startrygg bör kunna hamna bra till och även om hon vunnit 2 av 3 segrar från spets bör ha bra chans.

V86-7 Ännu ett tänkbart spikförslag på 2 Galileo men vill man ha hängslen på så tar man 1-2-3

V86-8 Har svårt att bestämma mig men jag tror att den som får ledningen av 5 Raja ribb och 6 Crosby bör ha bra chans, lutar åt att 5 håller ut? 4 Coconut Am kan bli farlig från rygg ledaren?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat