Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-27, 15:32   #70
MonstersOfTheMidway
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Kul med en riktig NFL-fantast! Hur många timmar lägger du på NFL under säsong? Bettar du på NFL också? Vilka håller du på?

Många frågor men kul med en riktig entusiast, finns ju inte så många i det här landet.
Hej B,

Under säsongen lägger jag väl 2-3 timmar per dag och söndagar är då heliga. Frugan har lärt sig att jag är oanträffbar då. Har ju följt nfl så länge jag kan minnas. Har flertalet vänner i USA som gjort att jag är mkt intresserad av all us sport.

Laget jag håller på får du gissa...har ju en del ledtrådar i mitt namn och logo. Har hållt på laget sedan jag såg min första nfl match. Har även varit i denna stad flera gånger.

Absolut, levde tidigare på betting och framförallt us sport då och nfl mest. Tyvärr så ser mitt liv annorlunda nu som gammal 35+ så jag har dragit ner på det rejält.

Spelar fortfarande varje söndag men inte mkt mer än så. Super Bowl är dock undantaget, då blir det en del.

Stämmer absolut som du säger, nfl har ingen stor skara i Sverige men de som är intresserade är oftast inbitna rävar. Trist att vi i dagens samhälle inte kan hitta bättre på tv än Visat gänget. De är skrämmande dåliga. Har haft Gamepass sedan start och det är magiskt bra. Full HD och bra gubbar i studion.

Själv då? Sett ngn match live?

Vi ska till England i år, minst 1gång. Tror det blir fler gånger. Lite tråkiga matcher dock.

Ha det gött!
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat