Visa ett inlägg
Gammal 2016-08-06, 09:10   #60
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7346
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Stenströmer verkar väldigt övertygad om att 6 Donato E kommer att göra en bra insats. Och att det är bästa hästen....Vann övertygande på lunden från dödens på 13 blankt, har över 60% i segerprocent...förlorade lite oväntat från spets på Vaggeryd (kuskinsats?) och var en anständig sexa från tolftespåret på Solvalla för tre starter sedan (med kort galopp). 18% på strecken är helt ok för mig att spika, samtidigt lockar det med 1 Enjoy Boko (11%) eftersom det är Rättvik och 6% på 9 Robic Lane - som kanske t o m är bästa hästen? Ögat spikar 2 Calvados In (bra där om den sitter) men Tobias J Gustafsson är ingen superduperV75-kusk i min bok. Då tror jag nästan att Sjöström har bättre chans bakom 7 New Steel, i ny körstil.

Face-avkommorna tror jag inte ett skit på, kuskarna får sällan till det på V75. Örjan vet man aldrig var man har, hon var bra 8 Top Notch Lady Ås när hon vann (ta en titt i arkivet när hon accar iväg 600-700 kvar), men det här ska ju vara absolut sämsta spåret enligt statistik-jens. Tveksamt. Och lite tveksamma insatser därefter, mot ston.

Svårt!
Tack för input, uppskattat. Vi har mkt samma tankar. Men svårt lopp bena ut.

Fortsatt ingen strykning av Republique på atg.se...?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat