Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-16, 01:58   #424
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Topp3 för närvarande efter 6/11 avslutade GP-tävlingar 2010

1. Jaroslaw Hampel 92p
2. Tomasz Gollob 90p
3. Jason Crump 75p

Här riktar jag blicken mot en av polackerna, givetvis. Båda har varit ruskiga i år minst sagt i dessa sammanhang när det kommer till GP-cirkusen. Vem är då den bästa av dessa två när det verkligen, verkligen gäller?! Jag har min favorit i Gollob, han är favorit till att ta hem totalsegern i år och jag ser ingen anledning till att inte kommer göra det mer än att han skulle bli skadad och missa viktiga poäng i toppen.

Jag håller Gollob som snäppet vassare än Hampel på alla sätt och vis. När han kör för sina polska fans så väcks något speciellt till liv i honom och han bjuder verkligen på det där lilla extra som alla vill se på banan. OM han har chans att vinna GP't 2010 och bli världsmästare i en direkt avgörande GP-tävling på hemmaplan inför fansen i Polen när den sista deltävlingen i Bydgoszcz då kan jag inte se alls hur han ska kunna missa den! Han har jobbat väldigt länge för det, han har hungern, han har aldrig blivit världsmästare tidigare. Han har fyra tredjeplatser och två andraplatser (senaste kom förra året när Jason Crump blev världsmästare).

Jag unnar denna polack att till slut få bli en vinnare och till slut ta hem den där världsmästartiteln som han så sjukt gärna vill ha innan han lägger av.

Han tar chansen denna säsong, det ser jag goda chanser till att han ska klara av. Han har rutinen, farten på banan. Ja, allt egentligen. Han skulle vara en väldigt värdig mästare.

Nu till det bästa, det finns flertalet bookies som erbjuder 2.00 på att han tar hem detta i slutänden och det ser jag som ett väldigt generöst erbjudande. Jag kan inte motstå och måste plocka detta spel.

Tomasz Gollob 2.00 @ Ladbrokes - 8u (2.00@Betway & Boylesports)

Har man inte någon av dessa tre bookies så har både NB & Bwin 1.90 på Gollob som vinnare, det är värt ca 5u om man väljer att spela där.

Min personliga värdering ligger runt 57-59% vilket är ett odds på ca 1.70-1.75.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat