Citat:
Ursprungligen postat av Anonym
Nu fick jag svar från Nordicbet.
Hej *****,
Tack för att du kontaktade oss tidigare idag via live chatten.
Jag återkommer nu angående ditt spelkonto och har tyvärr tråkiga nyheter. Ansvarig avdelning har efter en undersökning av ditt spelkonto upptäckt att du brytit våra regler och villkor. På grund av detta så har ditt konto stängts permanent och vinsterna konfiskerats. Din ursprungliga insättning på 1000 kronor har betalats tillbaka till dig.
Den information vi kan ge dig ytterligare är att hänvisa dig till våra regler och villkor:
12.1 Bonuserbjudanden är bara tillgängliga en gång per person, familj, hushåll, adress, e-postadress, kreditkortsnummer, bankkonto, telefonnummer, dator/utrustning och/eller IP-adress.
Detta beslut är permanent och vi förbehåller oss rätten att inte ge ytterligare information.
Jag förstår att detta inte var svaret du hoppats på och det är jag ledsen för.
Trots detta besked vill jag öska dig en trevlig kväll.
Med vänliga hälsningar,
Belle
NordicBet Kundtjänst.
Nu ljuger dem också. Jag vet till 100% att jag är den enda som överhuvudtaget har ett konto på Nordicbet på min IP-adress, dator, kreditkortsnummer, telefonnummer, bankkonto och e-postadress. Det är ingen annan i min familj eller i mitt hushåll som har konto på Nordicbet. Detta är alltså en ren och skär lögn från deras sida. Känns som att de bara hittade på något snabbt för att rättfärdiga att de snott mina pengar.
Någon annan som råkat ut för detta? Hur kan jag gå tillväga? Att prata med deras kundtjänst är som att stångas mot en vägg.
|
Läs mitt inlägg några rader ovanför om IBAS. Det är organisationen som håller i klagomål mellan kund och bolag. Då seriösa bolag vill undvika att ens få ett klagomål registrerat hos IBAS brukar det räcka med att hota med att man skall anmäla hos IBAS för att supporten helt plötsligt skall ge med sig.
I detta fallet blir du nog tvungen att göra en anmälan men ta kontakt med Nordic supporten och förklara att du inte kommer godta deras beslut och att du nu kommer lämna över allt till IBAS för att låta dom bestämma.
Ger IBAS dig rätt, kommer Nordicbet till 110% betala dig dina vinster men som jag skrev en sådan utredning tar ofta i varje fall 2 månader.