Visa ett inlägg
Gammal 2016-08-10, 14:59   #116
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jodå det börjar ordna till sig med betalningarna och den enda jag ännu inte hört något ifrån är Arch.

Harletun från liga 1 har hört av sig och är på gång. MrPoker från liga 2 är aktiv men verkar ha svårt att få till saker och ting men jag utgår ifrån att det löser sig inom kort. Sen behöver vi väl inte lotta någon draftordning i liga 2 eftersom vi ska köra auction där. Vi kan såklart lotta den med om man vill veta i vilken ordning man ska kunna nominera spelare...

Arch var ju inne lite i ett livsbyte senast vi hörde ifrån honom vilket gör att det säkert kan vara fullt upp. Med det i åtanke samt att han varit med i varenda fantasy liga som funnits här på sharps och alltid skött sina kort exemplariskt så tycker jag att Arch kan få lite dispens här. Eller vad tycker ni andra?

Jag tror vi kan utgå ifrån att Arch kommer göra rätt för sig när han får tid till det och om han skulle ha dött eller liknande så finns det ju annat folk som gärna hoppar in och tar hans plats i liga 1. MrHansson, MrPoker och SH kan ju rycka in om det behövs som jag förstått det.

Därför tror jag att vi kan lotta draftordningen inom kort. Jag tror inte Arch kommer ha några protester mot att vi lottar draftordningen nu eftersom han inte hört av sig på några veckor trots både PM och mail till honom. Hav vet nog att det går rätt till med lottningen och tar den platsen han får i ordningen. Skulle någon behöva hoppa in istället för honom så får den också acceptera att den får Arch's plats i draftordningen som lottats fram.

Några protester mot detta?

Annars drar jag väl under kvällen igång ett preliminärt lottningsprojekt via randompicker.org som vi använde ifjol. Jag postar en länk till lottningsprojektet här i tråden som alla kommer kunna analysera hur noggrant man vill i 24 timmar innan jag imorgon kväll genomför lottningen som då blir den slutgiltiga draftordningen.

Låter det bra eller tycker någon (jaroiten) att ska vi göra på något annat vis?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1), eddieh (+1), MonstersOfTheMidway (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat