A Jonsson (Bydgoszcz) u11.5p 1.95 @ Bwin - 4u
Hur är AJ's form egentligen? Jag tycker han är väldigt ojämn för tillfället och U borde vara favorit här, vilket inte är fallet hos Bwin. Expekt har 1.80 på U och som knapp favorit, runt där borde oddset egentligen ligga så jag testar detta spel och hoppas han fortsätter vela med formen.
Denna säsong har han snittat 11.4ppg på fem hemmamatcher och han har kört i snitt 5.4heat/match.
Nä, detta odds känns lite väl högt. Investerar strax under medel.
19:00
Polonia Bydgoszcz - Zielona Gora
(1x2) 2.05 @ NB - 5u
Tyvärr erbjuds inte detta odds längre, glömde slänga ut reken även här förut när jag gjorde det på annat håll. Fanns dock på mitt spreadsheet hela tiden.
Här har NB satt fel favorit, de borde följa BS & B365 i viss mån men inte riktigt så nedtryckta odds. Korrekt borde vara runt ~1.85 på hemmalaget här så medelstake känns absolut lagom.
Förra året slutade detta möte 47-43 i hemmalagets favör och något liknande känner jag för ikväll med.
Ursäkta den korta analysen, men måste kila iväg ett tag. Återkommer lite senare när bookies släppt oddsen för kvällens Elite League också, lär nog kunna rota fram något där för kvällen med.

På återseende!