Mycket spelvänlig omgång som kan bli både fågel, fisk och mitt emellan utdelningsmässigt då det finns ett gäng motiverade favoriter men faktiskt inga som känns oslagbara (inte ens på förhand ^^)
Lite smått och gott som fastnat i förhandsinfon:
Har tidigare hört ifrån Goop tror jag det var att kusken gör cirka 10-15% och hästen resten om det finns någon som helst sanning i det så bör väl Als Winnermede vara stenklar!?
10 Unter Uns (Joakim Lövgren) var inte lika vass senast som i förra E3-rundan och jag tycker att hon borde ha vunnit försöket. Vi kommer att köra barfota runt om och ryckhuva för första gången, säger Joakim. Klart intressant ifall man streckar fler än 2-3st då det troligtvis blir tempo.
7 Royal Fighter går ner i klass, formen ska vara uppåtgående. Man behöver tjäna in poäng och kommer troligtvis köra bf. SPIK!
En viss expert vid namn Micke Nybrink spikar 1 Amour Winner, kanske inte förstrankade experten för min del men han hittar sådana "psykdrag" emellanåt och jag streckar till kul procent.
Saxat ifrån Berglunds krönika:
10 Staro Jersey Side har slagit favoriten regelrätt tidigare och den gången borde Countdown Fougett ha vunnit från ledningen. Efter det har Staro Jersey Side gått bra ett par gånger även om han var sämre senast. Duger nog bra i det här sällskapet och tidig trots läget.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|