Citat:
Ursprungligen postat av biddybye
Jag har oxå hört saker i stil med det du nämner men jag drar inte samma slutsats som dig.
Tänk på att han är ung och han en dag ska ta över rörelsen efter sin far. Det är inget litet ansvar.
Vad hade du sagt om din chefs son el dotter hade kommit in och börjat säga till dig vad du ska göra, när du jobbat där kanske sen innan han föddes.
Klart att folk som inte har lite "överseende/tålamod/tro" med-på honom snackar massa. Det är ju bra att personalen vill mycket, då har han och hämta lärdom där.
Det blir nog bra med tiden, jag gillar grabben, han har vinnarskalle, och han kommer ratta sina tankar och ideer en vacker dag på Jägersro och då kommer jag se det komma.
Vore ju ganska respektlöst och inte slitas mellan sina egna tankar och sin fars i en så ung ålder.
Han har några fina uppsittningar på lördag och då håller jag 2 tummar. Tycker han e framme och ställer frågor när ingen annan frågor och smyger när andra diskuterar, så hoppas han kan trycka in ett ess på lördag, pisken ska högt upp i luften!
|
Det är en bortskämd blöja som inte vill ta till sig kritik!