Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-02, 22:46   #119
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jaha ny kväll utan något att göra, då får det bli nytt inlägg.

Ogiltigt spel-ID: 3396537

Jack har äntligen fått UFC kontrakt, välförtjänt efter en hel del imponerande vinster. I sin första match ställs han mot en ganska tuff Scott Askham som gått 2-2 i UFC om jag inte missminner mig med förluster mot Magnus Cedenblad och Jotko.
Askham är en fighter med bra sparkar och bra stående hans markgame är dock inte på samma nivå. Askhan kommer att ha räckvidden i denna match och för att vinna kommer han att behöva utnyttja sina sparkar.

Jack är dock en fighter med ganska bra brottning och med Askhams sparkar finns det en chans att han fångar dem och får till en nedtagning och på marken kommer Jack att ha en stor fördel. Men det är inte bara på marken Jack är bra, han är en ganska bra allround. Helt ok stående dock är hans sparkar inte alls på samma nivås som Scotts. För att vinna denna match måste Jack hålla sig på insidan och inte hamna på distans. Jack har en helt ok boxning och en helt ok brottning som jag nämnt.

Jag ser Jack som en större favorit än vad oddsen indikerar och skulle värdera honom runt 1.8
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat