Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-06, 18:12   #12
Buffy_86

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 943
Standard

Jaha... Spelvärde i kvällens omgång, ser ut som att man kan ta grepp mot kollektivet genom att spika i avd 2 och 3.

Avd1 är inte säker på att akema sitter i spets direkt, misstänker att 3 sitter där frågan är bara hur länge Mikael törs svara Claes... Men bakom dom två tassar både 1 och 7 samt favoriten. Känns täckt på 1,3,6,7,11 (vinner akema så tar ju dock 365 anhängarna grepp på mig)

Avd2 här är det dags för mig att ta grepp, jäkla skitkusk förmodligen... Men ready cash avkomman vinner nog t.o.m med mig i sulkyn...(hoppas)

Avd3 dags för spik nr2 (utgång) om jag hade haft tillgång till datorn, barfota och får förmodligen sitta ifred i ledningen en stund, då kan det bli jobbigt för dom bästa konkurenterna som dragit bakspårslotten... Vid gardering är 12 en möjlig utmanare!!!

Avd4 kan ingenting om dom här små rackarna... Så vi bombar på med alla och hoppas på skräll.

Avd5 att spika största favoriten i omgången brukar generera rätt och eftersom jag spikat där andra garderar tycker jag att jag kan kosta på mig lite streck här med... Kan väl kalla det för lyxstreck men 5 är nog en bra spik eller minst utgång... 2,5,6,8 tänk om calibern kan få en lucka efter lite tempo med 150m kvar... Hoppas kan jag ju få göra!

Avd6 1,5,11,12,14... Tror det är heltäckande så, kabal barfota känns som en första häst samtidigt som tilly går ner i klass och kanske bara vinner!!

Senast redigerad av Buffy_86 den 2016-09-06 klockan 18:13.
Buffy_86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat