Det är mörka tider när folk håller på och tar för sig och byter blöjor på diverse ställen utan att bli fakturerade för det! Usch jag mår illa av det här, kan inte någon snälla skicka en faktura och skriva "blöjbyte i tränarrummet" på den. 300kr/blöja eller vad ska de ta tro? Nja 500 så det svider lite! Upprörande. Som de håller på. Dagens ungdom. Och så håller de på med sina "smarta" telefoner och tror de är fräna. Ironi och sarkasm tramsar de med också. Nej tacka vet jag hederligt folk som betalar för sina blöjbyten och går våldsamt off topic i travforumtrådar som handlar om doping.
Om vi går in lite på ämnet så undrar jag precis som Speedyearl om det finns någon som är genuint förvånad? Det är ju rätt ofta hästar förbättrar sig när de byter tränare, speciellt när de byter till mer namnkunniga sådana. Men de förbättringarna man sett på många hästar som flyttats till just Fabrice har ju varit så uppseendeväckande så ingen borde vara förvånad.