Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
OK, vi säger att han hade avstått i protest. Vad tycker du han ska säga till hästägare och tränare han lovat uppsittning under sin avstängning?
"Nä men du vet jag tyckte det var viktigare att tvåla dit den där jäveln som lurat mig att köra hans dopade hästar, så det blir nog inget tyvärr. Men om du hänger kvar ska du få numret till Peter Ingves, han är oxå duktig!"
|
Jämför med andra idrotter och du kanske fattar varför ingen, och jag menar verkligen ingen, utanför travet bryr sig om denna obskyra "sport"!
Ludmila Engquist har levt med mordhot och tvingades att flytta utomlands för att hon fuskade men Fabrice och de som horar för honom ska naturligvis komma undan. Björn vet vad han gör och jag har noll respekt för den pajasen hädanefter. Och han om någon har verkligen fått sina chanser.
Det här inlägget blev uppenbarligen för jobbigt att argumentera emot så du hoppade det helt sonika. Säger en del om din inställning till de som dopar och de som horar för dopade! Det är som amerikanerna säger; "Once a cheater always a cheater"!