Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-16, 19:21   #39
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Hur kommer det sig att du inte längre är kvar på 1X2?

Det var ju inte länge sedan 1X2 gick ut med att dom hade "värvat" dig...
Nej, det blev en väldigt kort sejour för mig där. Tror inte ens det blev en månad.

Flera anledningar som ligger bakom det såklart och av respekt så vill jag inte gå in på allt i detalj offentligt.

Utan att säga för mycket så kan man väl säga att främsta två anledningarna var väl att dom inte riktigt höll vad som sagts när vi inledde samarbetet och sedan hade personligheter som "jessi82" förvånande stor inverkan på saker och ting. Kan bli så när man rekar öppet, det kommer alltid finnas onda krafter och haters gonna hate

Det hela sköttes väldigt oseriöst om du frågar mig (vilket du gör) och därför så avslutades samarbetet.


Citat:
Ursprungligen postat av Gorgar Visa inlägg
Du dyker i alla fall fortfarande upp på deras startsida titt som tätt som en av deras "kända profiler".

M
Okej, antagligen har dom väl inte orkat plockat bort mig som "känd profil" eller så kanske dom vill att det fortfarande ska se ut som jag rekar där. Ingen aning faktiskt och helt ärligt så kvittar det för min del. Har inte skrivit någon rek på ca 3 veckor där.

Trevligt att du valde att offra första inlägget på snart 4 års medlemskap här på sharps för att diskutera kring mig. Tackar för infon
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2016-09-16 klockan 19:22.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat