Svår omgång som det känns och svårt hitta klockrena spikar. Upplagt för att chansa lite:
1: tror mest på 2, snabb ut och härdad. 3 är bra men var länge sedan den imponerade på mig. Dock van hårdare motstånd. 8 given för mig, kan ju allt ibland.
2: hopplöst svårt. De på start klart gynnade. Fika nog min förstahäst. 8 skrällbud, är kapabel men svårt läge. Hade varit gott spika eller gå kort i detta lopp.
3: var tidigt inne på att spika favoriten, är klart bäst och var ruggig senast. Men bäst sprint och kan ev få svar. Men tror inte det ändå. Spik eller täckt med 9.
4: 1 vinner väl om felfri. Men känns som risken för galopp är större än inte. 6 bra i Sverige tidigare. Mitt drag är Grandins som var mkt bra senast, bättre än favoriten här.
5: Är liksom Huselius inne på att 1 är huvudet högre. Men känns otryggt spika Kontio. 11 och kanske 5 där bakom borde räcka långt. 12 är min tokskräll.
6: Den av 6 och 7 som spetsar borde ha bra chans. Kanske ett kul lås. Men inga kuskar att hålla i handen. 12 skriks det om men tycker Adielsson har svårare få till de nuförtiden. 2 och 9 är skrällbud i öppet lopp.
7: Borde räcka lång med 1,3,10 men frågetecken finns ju på samtliga. Vill nog därför ha med 12 som kan mäta sig i kapacitet. Och 5 som var bra senast och får bra lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|