Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-24, 07:58   #83
korpo

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5959
Standard

Det här stal jag från ett Tillsammans Expert lag. Kanske det är någon Sharpare som har skrivit det och känner igen texten?
Är Expert lagen till bara för att finansiera alla Experter? Ja jag tror nog att det ligger något i det resonemanget.

Hej på er alla(och framförallt du från ATG som måste gå igenom vad som skrivs här). Jag överväger nu att helt och hållet gå ifrån att spela på V75. Varför? Jo,min dröm är ju att vara ensam vinnare på en lördag. Förr så var jag bara tvungen att spela emot folket,nu måste jag också spela emot alle sk. experter(typ 100000 rader har ju en del). Jag vet att de är bra, och jag vet att de oftare än jag sätter sjuan. Men jag kan garantera att jag satt den oftare också om jag fick göra 73586 rader varje helg. ATG har skapat detta för att de skall ha lön till alla anställda,men tyvärr så tror jag att det mer dödar intresset än att utöka. Jag har numera börjat att spela mer o mer V5. Där finns det ej någon påverkan ännu. Kontentan av det hela så tror jag att ATG går helt fel väg. Vad tror ni?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat