Citat:
Ursprungligen postat av boozty
Men då är jag nyfiken hur du rankar loppen utan att använda översikten? Hur bestämmer du tex att du ska ha A 4-5-1 B 10-15-2-3 i just den specifika ordningen? Jag måste vara korkad för jag har inte lyckats med det utan att använda översikten mer än att sitta och trycka pil upp/ner i "egen rank" fältet vilket inte direkt känns smidigt.
|
Klicka på fältet, fyll i valfri rank med siffror. Eller ännu smidigare, hoppa mellan fälten med PgUp/PgDn och fyll i på samma sätt. Sorterar man på Egen rank går det även att köra drag-and-drop på Avdelningar-fliken om man nu föredrar det.
Är det fortfarande så i Jokersystemet att man måste välja sina X antal högst rankade i varje lopp utan möjlighet att hoppa över någon? Man kan ju faktiskt anse att en häst har något större vinstchans än en annan, men den första är så kraftigt överspelad att du hellre tar med den andra som du tycker har högre spelvärde.
Senast redigerad av HPT den 2016-09-24 klockan 10:16.
|