Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn
Jag har kikat igenom lopparkivet men jag tycker att det verkar svårt att få till något "bra" till dagens tävlingar. Jag gör ett försök men det blir nog "bara" ett försök....OBS! Har inte tittat i SpV än.
V75:6 - 1,6,7,9,4,5
Här har det brunnit fullständigt. Jag funderar på att spika 1 Dreams Take Time, 3%. Funderar på om inte den kan försvara spets om Untersteiner laddar ordentligt. Tänker mig att Hans-Owe försöker häxa lite med Charrua så att Skuggan får en jobbig inledning (fram till dödens) och att han sen glider ner i rygg, bakom Untersteiner. Nadalen gick fruktansvärt fort sista 500 senast (nedåt 106-1.07) men nu är det 2140. Och lite hårdare hästar än en blöt Quick Fix. Hoppas jag. Det stimmas väldigt mycket kring DDS Hitman men det ska nog f-n klaffa fullständigt för att den ska få rätt löpning, rätt luckor osv. Coldtown är också rejäl. Kanske andrahäst?
Lycka till!
|
Dreams Take Time har jag som drag idag. Peter tror dock på tredje invändigt, men det har löst sig därifrån förut, även om det inte är Örjan som sitter bakom.