Thomas Uhrbergs hemsida:
V75-1: 1 Delicious US är en kanonhäst, ett sto som radar upp segrar och lite nu och då presterar tider som få eller ingen varit i närheten av. Visst kan Daniel Redéns stjärna förlora, fast då ska det till något utöver det vanliga. Hon har åtta raka vinster, tio segrar på elva senaste loppen. Omgångens bank.
V75-2: 5 Celebrus Nova är en duktig Jägersro-häst och är mitt vinnardrag före Kalmars Tiger Woodland. Loppet är dock öppet och jag streckar en sextett där 8 Etosha Boko är ett måstestreck trots spår åtta.
V75-3: 1 Seedorf OMF vann före en i dödens travande Nadal Broline på Axevalla, det från spår 1 och där Erik Adielsson snabbt kom ut från innerspåret och sedan fick andra utvändigt. Sedan startgalopp på Åby men i två senaste segerloppen har 5-åringen spetsat och segrat i säker stil. Jag spikar.
V75-4: 5 Imperator var tidigare osäker men han har skött sig mönstergillt i fyra av de fem senaste loppen. Det är en tuffing som tål dödens, jag hoppas att han slipper den positionen denna gång. Fem streck, där min Conrads Definitif är en rensare. Läget är dåligt men han går starkt i ryggar.
V75-5: 5 Le Miracle har mycket hög kapacitet för klassen och är given tipsetta, men 6 Napoleon CD kan bli svårslagen om han tar ledningen. 2 Heartbreaker VS är klart på gång och glöm för allt i världen inte 9 Eder Boy.
V75-6: 7 Nadal Broline är en segermaskin och han har radat upp starka insatser. Stallkamarten 5 Shadow Woodland är snabb ut och kan bli svårslagen vid ledning. 9 DD´s Hitman har kapacitet att blanda sig i slutstriden.
V75-7: Wingait CH körs av duktige Kevin Oscarsson och jag kan tänka mig att det blir ett offensivt upplägg. Ekpiaget kan vara ett singelstreck, men det brukar hända mycket i lärlingsloppen så jag streckar en kvintett.
Thomas system
V75-1: 1 Delicious US. Res: 7-3.
V75-2: 2, 3, 5, 6, 7, 8. Res: 12-4.
V75-3: 1 Seedorf OMF. Res: 2-3.
V75-4: 1, 4, 5, 8, 10, 11 Res: 9-2.
V75-5: 2, 5, 6, 9. Res: 3-10.
V75-6: 5, 7, 9. Res: 6-1.
V75-7: 1, 4, 7, 10, 12. Res: 13-14.
Systemet är på 2160 rader och kostar 1080 kronor. Om man också singelstreckar nummer 6 Nadal Broline i avdelning 6 blir det systemet på 720 rader och det kostar 360 kronor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|